سفارش تبلیغ
صبا ویژن

SEO (بهینه سازی موتور جستجو)

 

SEO چیست (بهینه سازی موتور جستجو)

https://www.investopedia.com/terms/s/seo-search-engine-optimization.asp

SEO (بهینه سازی موتور جستجو) قصد دارد با آوردن آن به بالای نتایج موتور جستجو ، بیشترین میزان ترافیک ممکن را به یک وب سایت جلب کند. سئو توسط مشاغل و اشخاص استفاده می شود تا در وب سایت ها و مطالب خود به حداکثر رساندن بازدید از آنها به منظور افزایش ترافیک و در نتیجه کسب و کار استفاده شود.

شرکت ها غالباً متخصصان سئو را برای اجرای چنین استراتژی هایی با هدف حداکثر رساندن ترافیک ارگانیک استخدام می کنند ، یعنی ترافیکی که به یک وب سایت می رسد بطور طبیعی و نه در نتیجه تلاش های جستجوی پولی ، مانند پرداخت هر کلیک (PPC). شکستن سئو (بهینه سازی موتور جستجو) SEO نوعی بازاریابی دیجیتال است که به طور خاص روی رانندگی یک وب سایت بیشتر در نتایج جستجو در سایتهایی مانند گوگل ، یاهو و بینگ تمرکز دارد. موتورهای جستجو رایج ترین وسیله نقلیه در انتقال ترافیک ارگانیک (غیرپرداخت) به وب سایت هستند و همین امر باعث می شود تا SEO بسیار رقابتی شود:

یک استراتژی موفق می تواند سطح بالایی از قرار گرفتن در معرض تجارت را به همراه داشته باشد. موتورهای جستجو غالباً می توانند بجای کاربر از موتور جستجو استفاده کنند و در نتیجه سایت را در رتبه پایین قرار دهند. این فرایند ، cloaking نام دارد و از کلمات و استراتژی های کلیدی لازم برای ایجاد یک سایت غنی از اطلاعات و با ارزش در سطح به منظور جلب توجه استفاده می کند اما در واقع ارزشی برای کاربر ایجاد نمی کند.


SEO: استراتژی های اساسی موتورهای جستجوگر اول نسبتاً ناکارآمد بودند ، زیرا آنها نمی توانند کاری بیشتر از جستجوی صفحاتی که شامل کلمات کلیدی خاصی هستند ، انجام دهند.

موتورهای جستجو به مرور زمان تکامل یافته اند و به اندازه کافی پیچیده هستند که می توانند صدها عامل را در الگوریتم های جستجوی خود به کار گیرند. بهینه سازی موتور جستجو یا به سادگی جستجوگرها ، هنگامی که با موفقیت اجرا شد ، از صدها روش و استراتژی برای جلب کاربران به وب سایت استفاده می کند. آنها شامل موارد زیر: استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات گسترده ای که مربوط به هدف سایت است. وقتی کاربر عبارتی را در موتور جستجو تایپ می کند ، موتور جستجو از طریق سایت هایی که شامل آن عبارت هستند ، می پیوندد.

به روزرسانی های مداوم وب سایت سایتهایی که در مدت زمان جدید محتوای جدیدی تولید نکرده اند کمتر به این موضوع مربوط می شوند. هر پیوند شکسته یا نقص مشابهی باعث رتبه بندی سایت می شود. باید به قابلیت استفاده اولیه و طراحی وب سایت توجه شود. موتورهای جستجو ساختار سلسله مراتبی وب سایت و سهولت ناوبری و همچنین کیفیت اطلاعات و مطالب موجود را در نظر می گیرند. سایت های ساده تر با زبان واضح ، مختصر و مفید تمایل به رتبه بالاتری در نتایج جستجو دارند. راه هایی برای پیوند دادن سایر وب سایت ها به شما (پیوندها) پیدا کنید. موتور جستجو این موضوع را به عنوان نشانه ای از اینکه سایت شما به اندازه کافی باارزش است برای مراجعه به دیگران مشاهده می کند. هرچه سایتی که به شما پیوند می دهد بالاتر باشد ، بهتر است.

نام شرکت یا مواد بازاریابی مهم دیگر را به عنوان بخشی از تصویر نمایش ندهید ، زیرا متن موجود در تصویر در نتایج فهرست شده موتور جستجو قرار نمی گیرد. متخصصان سئو در مقابل کلیات افرادی که به حداکثر رساندن ترافیک ارگانیک به یک وب سایت متمرکز هستند ، روندها و الگوریتم های رو به افزایش استفاده شده توسط موتورهای جستجو را مورد مطالعه قرار می دهند و به منظور ماندن از منحنی ، رویکردهای خود را اصلاح می کنند. اغلب به وب سایتها توصیه می شود به جای استفاده از یک ژنرال برای انجام اینگونه تلاشها ، از یک متخصص سئو استخدام کنند ، به خصوص با افزایش پیچیدگی یک سایت و افزایش محبوبیت آن.

رقابت با ریسک رایگان با 100000 دلار پول نقد مجازی مهارت های تجاری خود را با شبیه ساز بورس رایگان ما آزمایش کنید. با هزاران معامله گر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به بالا معامله کنید! قبل از شروع ریسک برای پول خود ، معاملات را در یک محیط مجازی ارسال کنید. استراتژی های معاملاتی را به گونه ای تمرین کنید که وقتی آماده ورود به بازار واقعی هستید ، عمل مورد نیاز خود را انجام داده باشید. امروز شبیه ساز سهام خود را امتحان کنید >>