سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک سازی

منظورتان از بک لینک چیست؟

منظور ما هنگام مراجعه به بک لینک ، ارجاع یک صفحه وب دیگر به صفحه وب خود شما است. این بسیار متفاوت از پیوندهای "خروجی" یا خروجی صفحه شما است. این دو را اشتباه نگیرید. به پیوند برگشت گاهی اوقات پیوند ورودی (IBL) نیز گفته می شود و این پیوندها در تعیین محبوبیت (یا اهمیت) وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند Google بسیار مهم هستند.

 

آیا یک وب سایت می تواند بدون لینک برگشت رتبه بندی کند؟

ما 100? مطمئن هستیم که یک وب سایت بدون پیوند ورودی نمی تواند رتبه بندی کند.

 

چرا لینک سازی مهم است؟

 

زیرا پیوندها عامل شماره 1 رتبه بندی Google هستند

زیرا پیوندها وب هستند

زیرا پیوندها به محتوای عالی اشاره دارند (که شایسته رتبه بندی خوب است)

زیرا پیوندها قدرت را عبور می دهند

زیرا پیوندها اعتماد را از بین می برند

زیرا گوگل تأیید کرد که یافتن یک وب سایت بدون پیوندهای غیر طبیعی غیر طبیعی است

زیرا Google از طریق پیوندهایی وب سایت شما را کشف می کند ...

این لیست می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد ...

https://javadyasemi.ir/

لطفا توجه داشته باشید (هر دو قدرت پیوند و اعتماد پیوند گاهی اوقات به عنوان ارزش پیوند توصیف می شوند ، از دورانی که فقط اندازه گیری پیوند یک بعدی در دسترس بود)

 

اما وقتی می گوییم پیوندها مهم هستند ، آن را از ما نگیرید ، آن را مستقیماً از Google بگیرید.

 

محتوا و پیوندها 2 عامل برتر رتبه بندی Google

در مارس 2016 ، در یک پرسش و پاسخ بین برخی از سئوکاران هوشمند با Googler Andrey Lipattsev ، یک استراتژیست ارشد با کیفیت جستجو ، وی گفت که دو عامل رتبه بندی اول Google پیوندها و محتوا هستند:

 

این در دقیقه 30:20 به فیلم زیر گفته شد

 

ما دیده ایم که گوگل تأیید می کند پیوندها یک عامل مهم برای رتبه بندی است و رتبه بندی بدون پیوند نیز در موارد دیگر تقریباً غیرممکن است.

 

یک مطالعه موردی توسط Stone Temple که در سال 2017 منتشر شد ، دوباره ثابت کرد که پیوندها همچنان یک فاکتور قدرتمند برای رتبه بندی هستند و احتمالاً تا سالهای سال ادامه خواهد داشت.

 

آیا همه لینک های برگشت یکسان هستند؟

جمله "هرچه بیشتر ، بهتر" برای پیوندها نیست. حداقل به شرطی که "بیشتر" به معنی پیوندهایی باشد که شما خریداری می کنید بدون اینکه بررسی کنید آیا برای پروفایل بک لینک شما خطرناک است یا خیر. بهتر است تعداد پیوندهای با کیفیت پایین و هزاران پیوندی را که برای پروفایل لینک دهنده شما هیچ ارزشی ندارند ، هدف بگیرید. بک لینک های ضعیف یا خطرناک به هیچ عنوان به رتبه بندی شما کمک نمی کنند. حتی می تواند بدترین حالت را هم طی کند. این پیوندها می توانند مجازات گوگل و از دست دادن شدید (اگر نه 100?) ترافیک ارگانیک را برای شما ایجاد کنند.

 

پیوندها اصلاً یکسان نیستند. هدف این است که درک کنید:

 

چند صفحه پیوند دهنده ، زیر دامنه ، دامنه و دامنه ریشه؟

چند لینک در ماه؟

چه نوع پیوندهایی (دنبال کردن ، بدون دنبال کردن ، تغییر مسیرها ، جاوا اسکریپت ، فریم ها ، ..)؟

چه پیوند قدرت و اعتماد؟

کدام یک از کلمات کلیدی پیوند دهنده ("پول" یا "مارک")؟

چه خطر پیوندی؟

همچنین ، این عوامل را می توان در موارد مختلف متفاوت ارزیابی کرد. همچنین یک لینک می تواند خوب یا بد باشد بسته به صنعت ، کشور ، زبان و کلمات کلیدی. متأسفانه ، هیچ قانون کلی وجود ندارد. به عنوان مثال ، اینکه دامنه به 1000 زیر صفحه پیوند یابد یا 1000 دامنه به یک زیر صفحه پیوند یابد ، یکسان نیست. به همین دلیل ما همیشه توصیه می کنیم از فیلتر Site-Wide در LinkResearchTools استفاده کنید.

 

قوانین گوگل در مورد ایجاد لینک چیست؟

از آنجا که همه پیوندها برابر نیستند ، هنگام شروع یک کار ایجاد پیوند ، باید بسیار مراقب باشید. برای تجارت خود ، برای مشتریان خود پیوند ایجاد کنید ، آنها را مرتبط کنید و آنها را با محتوای عالی مرتبط کنید. کاربران شما خوشحال خواهند شد ، Google شما را در نتایج جستجو نگه داشته و تجارت شما رشد خواهد کرد.

 

اطمینان حاصل کنید که پیوندهای ایجاد شده طبیعی هستند و Google به این نتیجه نمی رسد که شما می خواهید الگوریتم جستجوی خود را دستکاری کنید.

ما دستورالعمل های کیفیت Google را در مورد طرح های پیوند توضیح می دهیم تا تصویری روشن از نحوه ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا و نحوه دوری از ایجاد پیوندهای بد به شما ارائه دهیم.

 

همه چیز در مورد کیفیت ، مرتبط بودن و تمرکز کاربر است.

https://smart.linkresearchtools.com/linkthing/case-studies/link-building-techniques