سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه بهینه سازی تصاویر محصول برای سئو

نحوه بهینه سازی تصاویر محصول برای سئو

تصاویر می توانند ترافیک وب زیادی از موتورهای جستجوگر مبتنی بر تصویر مانند Google ایجاد کنند. بهینه سازی تصاویر و عکسهای محصول شما برای موتورهای جستجو روش دیگری برای به دست آوردن مشتریان علاقه مند برای فروشگاه تجارت الکترونیک شما است. با این حال ، عنکبوتهایی که صفحات وب را خز می کنند نمی توانند تصاویری را که انسانها می توانند مشاهده کنند. برای بهینه سازی این تصاویر برای به دست آوردن کشش در موتورهای جستجو ، بازرگانان می توانند از تعدادی استراتژی استفاده کنند. در اینجا برخی از ساده ترین راه ها برای بهینه سازی تصاویر محصول برای مشاهده موتور جستجو: نام فایل های تصویری - هنگام نامگذاری پرونده های تصویری ، از کلماتی استفاده کنید که تصویر را به صورت دقیق و واضح توصیف می کنند. به جای Image01 ، از کفش های قرمز استفاده کنید. نام پرونده تصویر با موتورهای جستجوگر مشخص می کند که تصویر از چه چیزی است. شما باید یک کلمه کلیدی را که می خواهید هنگام نوشتن نام فایل تصویر رتبه بندی کنید ، درج کنید. با این حال ، از ایجاد نام پرونده های طولانی و پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید زیرا این امر می تواند در رتبه بندی تأثیر منفی بگذارد. از خط تیره برای جدا کردن کلمات به جای زیرین استفاده کنید که به جای جدا کردن آنها ، کلمات را جمع می کند. از کلماتی مانند "the" ، "a" دیگر موارد دیگری که ارزش کلمه کلیدی را ندارند استفاده نکنید.

 

متن متنی - وقتی وب سایت ها به دلایلی نمی توانند تصویر را ارائه دهند ، متن جایگزین ارائه می شود. متن alt همچنین تصویر را در موتورهای جستجو توصیف می کند تا بتوانند آنها را درک کنند. حداقل یک کلمه کلیدی را در متن alt وارد کنید ، اما یک بار دیگر ، مراقب باشید که آن را با کلمات کلیدی اضافه نکنید. فقط از کلمات مرتبط با محتوای تصویر استفاده کنید ، در غیر این صورت موتورهای جستجو ممکن است شما را مجازات کنند. اندازه تصویر - بارهای قابل توجه بار صفحه می تواند باعث کاهش رتبه شما از الگوریتم های موتور جستجو شود و اندازه پرونده های تصویر در افزایش سرعت نقش اساسی دارد. علاوه بر این ، بارهای طولانی صفحه می تواند به معنای فروش از دست رفته باشد. آمازون محاسبه کرد که افزایش بارگذاری خود با یک ثانیه می تواند به معنای از دست دادن 1.6 میلیارد دلار فروش در سال (1) باشد. اندازه پرونده ها را تا حد امکان حفظ کنید. از آنجا که تصاویر خوب برای فروش آنلاین لاینفک هستند ، می توانید گزینه ای را برای مشاهده پاپ آپ بزرگتر یا مشاهده در صفحه جداگانه فراهم کنید. یک فایل تصویری بزرگ را در وب سایت خود قرار ندهید و از کد HTML برای کوچک کردن آن استفاده کنید - این باعث افزایش زمان بار خواهد شد. اندازه پرونده ها را زیر 70 کیلوبایت نگه دارید. انواع فایل های تصویری - استفاده از انواع فایل مناسب می تواند به پایین نگه داشتن اندازه پرونده کمک کند. JPEG متداول ترین نوع پرونده برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی است زیرا اجازه می دهد کیفیت بالاتری با اندازه پرونده کوچکتر داشته باشد. تهیه نقشه نقشه - همانطور که در یک نقشه سایت معمولی وجود دارد ، نقشه سایت تصویر به موتور جستجو اطلاعات اضافی می دهد تا هنگام خزیدن یک وب سایت از آنها استفاده کند. نقشه سایت تصویری می تواند موتورهای جستجو را به سمت تصاویری که پیدا کردن آنها دشوار است سوق دهد ، مانند تصاویری که یک سایت با کد JavaScript می رسد (2). تصاویر را می توان به نقشه های موجود اضافه کرد ، یا ممکن است یک نمونه جداگانه فقط برای آنها ساخته شود.

به طور کلی ، تجربه کاربر باید قبل از جستجوگرها در نظر گرفته شود ، اما استفاده از برخی از این راهکارها می تواند به شما در تولید تصاویر کمک کند تا در موتورهای جستجو به رتبه بالاتری برسند و منجر
 به فروش بیشتر شود.