سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصول SEO: لینک سازی چیست؟

اصول SEO: لینک سازی چیست؟

https://yoast.com/what-is-link-building/

لینک سازی جنبه اساسی SEO است. شما می توانید یک پست عالی بنویسید ، اما اگر موتورهای جستجو نتوانند حداقل یک لینک از آن را دنبال کنند ، به احتمال زیاد روزهای خود را برای همیشه از سر می گذراند تا بازدید کنندگان از محتوای برجسته آن استقبال کنند برای اینکه Google پست شما را پیدا کند ، به پیوندهایی از وب سایت های دیگر نیاز دارد. هرچه لینک بیشتر باشد ، بهتر است. اما مراقب باشید ، کیفیت پیوندها مهم است! هر پیوندی یکسان نیست. حتی بدتر: برخی از پیوندها می توانند روی سایت شما تأثیر منفی بگذارند. در اینجا ، ما نحوه کار ایجاد پیوند را توضیح خواهیم داد. اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه این کار را به خوبی انجام دهید ، ما شما را به مقالات دقیق تر راهنمایی خواهیم کرد.

 

قبل از غواصی ، اگر می خواهید در مورد استراتژی های ایجاد لینک و سایر مهارت های اساسی SEO بیشتر بدانید ، باید آموزش All SEO SEO را بررسی کنید! این فقط به شما در مورد SEO نمی گوید: این اطمینان می دهد که شما می دانید چگونه این مهارت ها را در عمل عملی کنید !!

https://javadyasemi.ir/mag/

لینک چیست؟

به زبان ساده ، یک پیوند یا یک لینک پیوندی ، ارتباطی بین دو صفحه در اینترنت است. با یک پیوند می توانید افراد را به یک صفحه ، پست ، تصویر یا شی object دیگر در اینترنت ارجاع دهید. در وهله اول پیوندها برای افراد وجود دارد: با یک پیوند می توانید به راحتی از یک مکان وب به مکان دیگر "سفر" کنید.

 

اما پیوندها به خوبی به موتورهای جستجو نیز خدمت می کنند. ربات های موتور جستجو برای کشف صفحات در اینترنت پیوندها را دنبال می کنند. به این حالت خزیدن می گویند. برای اینکه یک ربات بتواند وب سایت شما را پیدا کند ، حداقل باید از طریق وب سایتی که قبلاً خزیده شده است ، به آن یک لینک فوق العاده داشته باشید. اطمینان از اینکه لینک اول را دریافت می کنید یکی از مواردی است که هنگام راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید باید انجام دهید.

 

پیوندی در HTML

در زبان برنامه نویسی HTML ، یک پیوند فوق مانند این است:

 

<a href="https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/UP> افزونه Yoast SEO برای وردپرس </a>.

 

قسمت اول حاوی URL است که به آن پیوند می دهید. در این حالت ، این آدرس URL صفحه پلاگین Yoast SEO است (https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/). قسمت دوم (پلاگین Yoast SEO برای وردپرس) متن قابل کلیک را نشان می دهد که در صفحه مشاهده می کنید. ما این قطعه متن را "متن لنگر" می نامیم.

 

متن لنگر

متن لنگر دو هدف را دنبال می کند: باید توصیف کند که صفحه پیوندی در چه زمینه ای است و باید مردم را مجبور به کلیک کند. اگر پیوند دارای متن لنگرکاری شده ای خوب باشد ، این دو مزیت دارد: 1) تعداد بیشتری از افراد روی آن کلیک می کنند ، که منجر به ترافیک مستقیم تر می شود و 2) این به موتورهای جستجو کمک می کند تا در مورد صفحه شما بدانند ، احتمالاً منجر به بازدید بیشتر از موتورهای جستجو. البته ، شما نمی توانید نحوه پیوند دیگران به سایت شما را کنترل کنید ، اما می توانید از آن برای بهبود پیوندهای داخلی خود استفاده کنید.

 

لینک سازی چیست؟

لینک سازی به تلاش های بازاریابی برای دریافت لینک از وب سایت های دیگر به وب سایت شما اشاره دارد. این به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارها برای دستیابی به رتبه بندی بالاتر برای سایت شما در موتورهای جستجو دیده می شود. اگر تعداد زیادی پیوند با کیفیت بالا به صفحه خاصی منتهی شود ، موتورهای جستجو آن را مقاله ای پرطرفدار یا پرمحتوا می دانند و بنابراین رتبه بندی آن را بالاتر می برند.

 

کیفیت پیوند

پیوندها همه برابر نیستند. برخی از پیوندها از برخی دیگر ارزش بیشتری دارند. به عنوان مثال ، پیوندی از یک وب سایت معتبر ، ترجیحاً موضوعی مرتبط با شما ، بیش از یک لینک تصادفی از یک وب سایت کوچک که هیچ کس نمی داند ، ارزش دارد. بنابراین ، اگر رستوران دارید ، ترجیح می دهید از طریق مرور رستوران (در مورد موضوع) در وب سایت The Guardian (با اقتدار بالا) پیوند دریافت کنید تا ، فرض کنید ، پیوندی از وب سایت مدرسه اسب سواری خاله شما. با این کار انتخاب سایتهایی که دوست دارید از آنها پیوند بدست آورید آسان تر است ، اما درعین حال دستیابی به پیوندهای با کیفیت بالا و موردعلاقه آنها را بسیار دشوارتر می کند.

 

تکنیک های سایه دار

از آنجا که ساخت پیوند آسان نیست ، در گذشته روشهای زیادی برای ایجاد پیوند سایه دار پدید آمده است. برای مثال ، مردم سعی کردند با خرید لینک از مزارع پیوند ، سیستم را بازی کنند. به همین دلیل لینک سازی از شهرت تا حدودی ناخوشایندی برخوردار شده است.

در نتیجه ، گوگل در نتیجه مجازات های جدی مداخله کرد. اگر سایت شما از وب سایت های دارای اعتبار س questionال برانگیز شود ، می تواند به طور کامل از نتایج جستجو محو شود. بنابراین بهتر است از هر یک از این ترفندهای خطرناک ایجاد پیوند خودداری کنید. اگر آن را منصفانه و هوشمندانه بازی کنید ، می توانید از لینک سازی سود زیادی کسب کنید.

 

برای دریافت پیوندها چه کاری باید انجام دهید؟

حال به س questionال میلیون دلاری رسیدیم: برای به دست آوردن این پیوندهای ارزشمند چه کاری باید انجام دهید؟ ما به یک رویکرد پیوند کل نگر باور داریم. شما باید وب سایتی ایجاد کنید که افراد بخواهند به آن پیوند دهند. به نظر ساده می رسد: محتوایی با کیفیت ، خنده دار ، اصلی یا استثنایی که افراد می خواهند به اشتراک بگذارند ایجاد کنید. اما شما چگونه این را انجام می دهید؟

 

در درجه اول و مهمترین ، بفهمید مخاطبان شما چه کسانی هستند. با محتوای خود سعی در دستیابی به چه کسی دارید؟ آنها به چه نوع محتوایی نیاز دارند؟ آنها به دنبال چه اطلاعاتی هستند و چه نوع س questionsالاتی را می پرسند؟ از کدام کلمات استفاده می کنند؟ و ، چه نوع وب سایت هایی را بازدید می کنند؟

 

اگر بتوانید به این س questionsالات پاسخ دهید ، ایجاد محتوای متناسب با نیاز مخاطب شما آسان تر خواهد بود (به عنوان مثال با استفاده از اصول طراحی محتوا). همچنین ، هنگامی که آن صفحه را با محتوای ارزشمند برای مخاطبان خود ایجاد کرده اید و می دانید مخاطبان شما کجا هستند (از کدام وب سایت ها بازدید می کنند) ، یک نقطه شروع برای فعالیت های ایجاد لینک خود خواهید داشت: می توانید با آنها تماس بگیرید صاحبان وب سایت به طور خلاصه این همان ساخت پیوند است: به اشتراک گذاشتن مقاله خود با طرفهایی که ممکن است علاقه مند باشند آن را نیز به اشتراک بگذارند. به همین دلیل هدف اصلی قرار دادن مکان مناسب برای فروشگاه یا وبلاگ شما مهم است. این تمرکز تعداد افرادی را که باید با آنها تماس بگیرید کاهش می دهد و احتمال دریافت پیوند را افزایش می دهد.

 

افراد فقط درصورتی که به نفع مخاطبان آنها (یا آنها) باشد از وب سایت خود به وب سایت شما پیوند می دهند. متقاعد کردن آنها برای پیوند فقط در صورتی اتفاق می افتد که محصول یا محتوای شما واقعاً استثنایی باشد. پیشنهاد آنها برای امتحان یا استفاده از محصول شما (در صورت وجود) به صورت رایگان ، می تواند آنها را متقاعد کند. و همیشه اطمینان حاصل کنید که شخصاً با آنها تماس بگیرید ، زیرا این امر منجر به نتایج بهتر می شود. در راهنمای گام به گام لینک سازی ، همه چیز را در مورد این روند بخوانید.

ایجاد پیوند برای وبلاگ نویسان و افراد حرفه ای

پیوند سازی به زمان ، تلاش و پشتکار نیاز دارد. به عنوان یک وبلاگ نویس ، ممکن است حتی بیشتر از ایجاد لینک وحشت داشته باشید. اگر می توانید با این موضوع ارتباط برقرار کنید ، پست کارولین در مورد مبارزاتش با ایجاد لینک به عنوان یک وبلاگ نویس بسیار خواندنی است.

 

آیا پایگاه های شما پوشانده شده و می خواهید آن را یک گام جلوتر بردارید؟ سپس به شما توصیه می کنیم این مقاله را با نکات پیشرفته لینک سازی توسط Kris Jones بخوانید. شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از چه ابزاری می توانید بفهمید کدام سایت ها از قبل به شما پیوند داده اند و چه کارهایی می توانید برای بدست آوردن تعداد بیشتری از آنها انجام دهید. در مورد ساخت پیوند خراب ، پیوند احیای ساختمان ، روش اصطلاح آسمان خراش و موارد دیگر اطلاعاتی کسب کنید.

 

Pssst ... اگر واقعاً هدف شما نیست ، شما همیشه می توانید با "ایجاد پیوند داخلی" شروع کنید: ساختار پیوند داخلی خود را اصلاح کنید!