سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 استراتژی ایجاد پیوند EASY (که هر کسی می تواند استفاده کند)

ایجاد پیوند آسان نیست. سخت است به همین دلیل است که اکثر افراد صرف نظر از تاکتیکی که استفاده می کنند برای ایجاد پیوندهای سوزن به سایت خود تلاش می کنند.

شبیه شما؟ شما در جای مناسب هستید

 

در این مقاله ، استراتژی های ایجاد پیوند بازلیون ذکر نشده است.

 

آنچه در عوض به شما نشان خواهم داد ، تعداد انگشت شماری از تاکتیکهایی است که کار می کند. تاکتیکهایی که تکرار آسان برای وب سایت شما آسان است. تاکتیک هایی که پیوندهای محرک سوزن را به همراه دارند ، که به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک و افزایش درآمد برای تجارت شما می شوند.

 

باور نمی کنید؟ در اینجا برخی از پیوندهایی که با استفاده از این تاکتیک ها به Ahrefs ساخته ایم آورده شده است: SIDENOTE. اگر نمی دانید که معیارهای اندازه گیری Ahrefs از کجا در تصاویر بالا آمده است ، نوار ابزار جستجوگرهای Ahrefs جدید را بررسی کنید.

اما قبل از اینکه بگویم این تاکتیک ها چیست و چگونه از آنها استفاده می کنم ، اجازه دهید چیزی را روشن کنیم.

 

استراتژی های ایجاد پیوند VS. تاکتیک ها

یک تفاوت بزرگ بین تاکتیک ها و استراتژی ها وجود دارد.

 

استراتژی = برنامه کلی.

 

تاکتیک = معنی واقعی که برای بدست آوردن یک هدف استفاده می شود.

 

شما فقط به یک استراتژی پیوند سازی نیاز دارید: چیزی "مناسب لینک" ایجاد کنید. من می دانم که به نظر می رسد همان توصیه ای است که شما یک میلیون بار شنیده اید ، اما درست است.

 

این بدان معنا نیست که شما نیاز به انتشار پست های هیجان انگیز وبلاگ یا راهنماهای تعاملی دارید همانطور که دیگران فکر می کنند. برای برخی از مشاغل ، محصول یا خدمات به خودی خود «قابل پیوند» است.

 

به عنوان مثال ، به دلیل ابزارهایی که ایجاد می کنیم ، پیوندهای زیادی دریافت می کنیم ، نه مقالاتی که منتشر می کنیم.

 

فقط به تعداد پیوندهایی که به ابزار جستجوی کلمات کلیدی داریم نگاه کنید:

بنابراین به استراتژی خود به عنوان موتوری که باعث ایجاد پیوندهای شما می شود ، و تاکتیک ها را به عنوان پیستونی نگه دارید که آن را فعال می کند.

 

حال ، اجازه دهید به تاکتیک ها برویم. (بله ، تاکتیک ها ، نه استراتژی ها.)

 

1. ارتباطات

تقریباً هر تاکتیک خوب ایجاد پیوند حول محور خدمات است.

 

چه ارتباطی است؟

 

اینجاست که می توانید با افراد موجود در مکان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را با محتوای خود آشنا کنید.

 

اما نکته اساسی اینجاست: شما لزوماً به هیچ "محتوایی" احتیاج ندارید. شما فقط باید چیزی درخور پیوند داشته باشید - این ممکن است محصول ، خدمات ، تجارت ، مارک یا حتی شخصیت شما باشد.

 

قبلاً اشاره کردم که بسیاری از افراد به ahrefs.com پیوند دارند زیرا آنها طرفداران ابزارهای ما هستند و آنها را مفید می دانند. در اینجا یکی از این لینک ها وجود دارد که به همین دلیل ایجاد شده است:

 

Ahrefs به عنوان یکی از 300 چیز جذاب برای کارآفرینان و استارتاپ ها ذکر شده است.

 

این اطلاعات شگفت آور برای تشکیل یک استراتژی اطلاع رسانی است. این به ما می گوید که ابزارهای ما برای این جمعیت شناختی از افراد (کارآفرینان) مفید است زیرا آنها را با یک مشکل خاص (SEO) کمک می کند.

 

پس چرا با کارآفرینان و استارتاپ ها ارتباط برقرار نمی کنیم تا به آنها در مورد Ahrefs اطلاع دهند؟ اگر آنها ابزار ما را مفید بدانند ، ممکن است در مقاله های آینده خود به ما مراجعه کنند. در غیر اینصورت ، آنها به احتمال زیاد به ما خواهند گفت و ما می توانیم براساس این بازخورد هدف گذاری آینده خود را اصلاح کنیم.

 

اما من با شما هم تراز می شوم: دسترسی تقریباً همیشه با دارایی های قابل پیوند بهتر است.

 

این بدان معناست که باید به محتواهایی که احتمالاً برای آنها مفید است - پستهای وبلاگ بزرگ ، ابزارها ، اینفوگرافیکها و غیره - در گوشه و کنار خود بگویید.

 

با چه کسی باید ارتباط برقرار کنید؟

 

افرادی که در مقاله های خود کلمه کلیدی مورد نظر شما را ذکر کرده اند ؛

افرادی که به مقاله های مشابهی در این زمینه پیوند داده اند.

Content Explorer بهترین راه برای یافتن افرادی است که اولین معیار را دارند. فقط یک کلمه یا عبارت را تایپ کنید ، و تقریباً 1 میلیارد صفحه وب را برای یافتن نتایج مطابق جستجو می کند.

 

بیایید آن را برای "وبلاگ نویسی مهمان" امتحان کنیم.

37،726 نتیجه کادر انتخاب "یک مقاله در هر دامنه" را علامت بزنید و در واقع لیستی از سایت های منحصر به فرد را در اختیار دارید که می توانید با آنها تماس بگیرید.

 

شما فقط باید اطلاعات تماس آنها را پیدا کرده و برای آنها ایمیل ارسال کنید.

 

در مورد افرادی که به مقاله های مشابه مربوط به یک موضوع پیوند داده اند ، انجام این کار نیز آسان است. از فیلتر داخلی در Content Explorer برای فیلتر کردن صفحاتی با حداقل 50 دامنه مراجعه کننده استفاده کنید.

یک صفحه مربوطه پیدا کنید ، سپس caret را بزنید و گزارش Reference domains را انتخاب کنید تا همه سایت های لینک دهنده به آن صفحه را ببینید.

 

این چشم انداز شماست.

 

2. وبلاگ نویسی مهمان… با پیچ و تاب

وبلاگ نویسی مهمان یکی از قدیمی ترین روش های ایجاد لینک در کتاب است.

 

چگونه کار می کند؟ شما در وب سایت خود یک مقاله برای وب سایت دیگری می نویسید. آنها آن را منتشر می کنند. شما از آن مقاله به خود لینک می دهید. به همین سادگی.

 

این یک پست مهمان است که من چند سال پیش برای Convince and Convert نوشتم: شما می توانید لینک وب سایت من را در بیوگرافی نویسنده مشاهده کنید.

 

چگونه چشم انداز خوبی برای ارسال میهمان پیدا می کنید؟ خوب ، شما می توانید از همان روشی که بقیه استفاده می کنند استفاده کنید ، یعنی یافتن سایتهایی که برای وبلاگ نویسان مهمان با استفاده از اپراتورهای جستجوی گوگل جذاب باشند. در اینجا یکی از این سوالات متناسب با لایحه وجود دارد:

 

موضوع + عنوان: "برای ما بنویس"

 

این صفحات به اصطلاح "برای ما بنویس" که صاحبان سایت برای جذب وبلاگ نویسان مهمان ایجاد می کنند کشف می کند. اما همه این کار را می کنند. این چشم اندازها روزانه تن از تعداد پستهای مهمان ارسال می کند.

 

بنابراین این پیچ و تاب است:

 

به دنبال سایت هایی نباشید که تبلیغات مهمان را قبول می کنند. فقط به دنبال سایت های مربوطه بگردید و سپس آنها را به هر حال قرار دهید. بیشتر سایت ها برای گرفتن پست های مهمان آزاد هستند حتی اگر صریحاً آن را بیان نکنند.

 

به این فکر کنید: چرا روی زمین یک سایت محتوای کاملاً مکتوب و رایگان را که امکان جذب بازدید کننده به سایت خود را دارد ، رد می کند؟ آنها نمی توانستند

 

مدرک می خواهید؟ به وبلاگ Ahrefs بروید. ما این واقعیت را که پست های مهمان را در هر جای سایت خود می پذیریم تبلیغ نمی کنیم. با این حال ، اگر کسی با یک ایده جالب به ما برسد ، ما تقریباً همیشه آن را می پذیریم.

بنابراین چگونه سایت های مرتبط با موضوعات را پیدا می کنید؟ از Ahrefs ’Content Explorer استفاده کنید.

 

تازه سازی سریع: Explorer محتوا مانند یک موتور جستجوی کوچک است که در Ahrefs تعبیه شده است. هر چیزی را وارد کنید ، و ما تقریباً 1 میلیارد صفحه وب پایگاه داده خود را جستجو می کنیم تا نام آن کلمه یا عبارت را پیدا کنیم.

 

بیایید آن را برای "ایجاد پیوند" 121K++ نتایج امتحان کنیم. خیلی باحاله ، درسته؟

 

اما آنچه در حال حاضر داریم لیستی از صفحات وب است. این خوب نیست ، زیرا ما نمی خواهیم چندین بار با یک سایت تماس بگیریم. آنچه ما می خواهیم لیستی از وب سایت های منحصر به فرد است که می توانیم آنها را با زدن کادر تأیید "یک مقاله در هر دامنه" بدست آوریم.

 

در آخر ، سایتهای ناخواسته را با فیلترهای داخلی فیلتر کنید ، سپس "صادرات" را بزنید تا چشم اندازهای خود را به CSV بارگیری کنید.

اکنون باید لیستی از صدها سایت برای ارسال پست مهمان به طور بالقوه داشته باشید. تنها کاری که باید بکنیم این است که با آنها ارتباط برقرار کنیم ، موضوعات خود را مطرح کنیم و اولین پست مهمان خود را منتشر کنیم.

 

در راهنمای کامل ما برای ارسال مهمان نحوه انجام این کار را در مقیاس بیاموزید.

 

3. ساختمان پیوند شکسته

پیوند شکسته شامل سه مرحله ساده است:

 

پیوند خراب مربوطه را در یک وب سایت پیدا کنید.

چیزی شبیه به منبع خراب ایجاد کنید.

از هرکسی که به منبع مرده لینک می کند بخواهید در عوض به منبع کار شما پیوند دهد.

بیایید نگاهی به مثالی از نحوه کار این فرآیند بیندازیم.

 

این یک لینک مرده است که من در یک پست در Quicksprout پیدا کردم:

قبل از مرگ صفحه ، اینگونه به نظر می رسید:

 

اگر شما به طور تصادفی وب سایتی در بخش جستجوگرها دارید ، می توانید از این طریق استفاده کنید:

 

انتشار راهنمای خود برای جلوگیری از مجازات های Google

با نیل تماس بگیرید و به او پیشنهاد دهید که پیوند مرده را با شما عوض کند.

می دانم چه فکری می کنید:

 

"به نظر می رسد کارهای زیادی برای ONE backlink"

 

درست است، واقعی. اما در اینجا یک هک شسته و رفته است:

 

اگر URL صفحه خراب را در Ahrefs ’Site Explorer (یا Ahrefs’ Broken Link Checker) جایگذاری کنید ، همه کسانی که به آن صفحه پیوند دارند را خواهید دید. در این حالت ، 39 پیوند وجود دارد که به منبع از بین رفته اشاره می کند.

 

بازگشت به صفحه خراب

 

این 38 نفر دیگر هستند که ممکن است مایل باشند ارتباط مرده خود را به نفع یک پیوند کارگر عوض کنند.

 

س isال این است: در وهله اول چگونه فرصت های ایجاد پیوندهای شکسته مرتبط را پیدا می کنید؟

 

چند روش برای انجام این کار وجود دارد ، اما ساده ترین راه جستجوی صفحات خراب در وب سایت های رقبا است. این کار را می توانید با استفاده از گزارش بهترین توسط پیوندها در Ahrefs ’Site Explorer انجام دهید.

 

Explorer سایت> وارد یک دامنه رقیب> بهترین از طریق پیوندها> فیلتر "404 یافت نشد" را اضافه کنید

 

از آنجا که این گزارش تعداد دامنه های ارجاع دهنده را نشان می دهد که به هر صفحه خراب اشاره می کنند ، شما می توانید به سرعت و به راحتی یک معدن طلای فرصت پیدا کنید.

 

این مثالی دیوانه وار است که من مدتی قبل در محل سفر پیدا کردم: نه ، چشمان شما را فریب نمی دهد. آن صفحه خراب دارای 900+ دامنه ارجاع است.

 

این فرصتی دیوانه وار برای کسی است که در این مکان قرار دارد.

 

راهنمای کامل ما برای ساخت پیوند خراب را بخوانید تا با سه روش دیگر برای یافتن فرصت های ایجاد پیوند شکسته آشنا شوید.

 

4. نام بردن از پیوند

بعضی اوقات افراد بدون اینکه به شما پیوند دهند از شما یا شغل شما نام می برند. نمونه مورد: می بینید که این وب سایت از Ahrefs نام می برد ، اما آنها به ما پیوند ندارند (به عنوان مثال ، کلمه "Ahrefs" پیوند قابل کلیک نیست.)

 

این اتفاق بیشتر از تصور شما می افتد. یکی دیگر از موارد دیگر: این بار اشاره به مرورگر محتوای Ahrefs است که لغو پیوند شده است.

 

این چه ارتباطی با لینک سازی دارد؟

 

با ذکر چنین مواردی ، در نیمه راه دریافت پیوند هستید.

 

به این فکر کنید: شما می دانید که نویسنده با تجارت شما آشنا است زیرا قبلاً از شما نام برده اند. بنابراین شما بهانه خوبی برای دستیابی به این هدف دارید و امیدوارم آنها را متقاعد کنید که این مورد را به لینک تبدیل کنند.

 

اما در وهله اول چگونه می توان نام های مرتبط بدون پیوند را پیدا کرد؟

 

چند راه مختلف وجود دارد ، اما ساده ترین راه استفاده از Ahrefs ’Content Explorer است.

 

به یاد داشته باشید که Content Explorer تقریباً یک میلیارد صفحه وب را برای ذکر هر کلمه یا عبارتی جستجو می کند. این برای یافتن صفحات وب مرتبط با یک موضوع خاص بسیار مفید است ، اما می توانید از آن برای یافتن نام تجاری خود در سراسر وب استفاده کنید ، مانند این موارد: درست در کمترین حالت ، بیش از 17 هزار وب سایت پیدا کرده ایم که " اهرفس. "

 

اما یک مشکل وجود دارد: ما هیچ نشانه ای نداریم که آیا این موارد ذکر شده مرتبط هستند یا پیوند غیر پیوندی.

 

برای کشف این موضوع ، باید همه این صفحات وب را صادر کنیم و به نوعی بررسی کنیم که هر یک از آنها به ahrefs.com پیوند دارند. این می تواند یک پروسه زمانبر باشد ، بنابراین من قصد ندارم اینجا به آن بپردازم.

 

درعوض ، من قصد دارم هک را برای یافتن نامهای بدون پیوند با اولویت بالا در چند ثانیه به شما نشان دهم.

 

ابتدا فیلتر "یک مقاله در هر دامنه" را در Content Explorer انتخاب کنید. این نتایج جستجو را محدود می کند تا از هر وب سایت فقط یک صفحه وب ببینید.

 

در مرحله بعد ، از ویژگی "برجسته کردن دامنه های بدون پیوند" برای برجسته کردن همه وب سایت هایی که هرگز به شما پیوند داده نشده اند استفاده کنید ، مانند این موارد: در آخر ، با زدن "صادرات" و علامت زدن به جعبه "فقط برجسته کردن دامنه های بدون پیوند" ، فقط صفحات وب برجسته را صادر کنید.

 

اکنون شما یک لیست شسته و رفته از صفحات وب دارید که حاوی موارد ذکر شده بدون پیوند است و می توانید در اوقات فراغت خود آنها را دنبال کنید.

 

راهنمای کامل ما را برای یافتن و پیگیری نامهای بدون پیوند بخوانید تا با پنج روش دیگر برای یافتن چنین فرصتهایی آشنا شوید.

https://ahrefs.com/blog/link-building-strategies/

https://javadyasemi.ir/beginners-guide-to-seo/